30 Ocak 2013 Çarşamba

Akkoyun Gıda

            1979 yılında Eskişehir bölgesinin et ürünleri ihtiyacını karşılama amacı ile kurulan Akkoyun Gıda, et ürünleri üretimi ve dağıtımı alanındaki 30 yıla yaklaşan deneyimi, modern teknolojilerle donatılmış tesisleri, bölge müdürlükleri ve dağıtım kanalları ile bugün tüm Türkiye' ye hizmet veren bir kuruluş haline geldi.
Eskişehir' de bulunan 3000 m2'si kapalı toplam 5000 m2' lik tesislerinde TSE, ISO9001:2000, HACCP gibi gıda üretim ve kalite güvence belgelerine sahip olarak Türk Gıda Kodeksi' ne uygun üretim yapıyor. Akkoyun Gıda tesislerinde; ,  ve markaları ile işlenmiş dondurulmuş et ürünlerinin yanı sıra bonfile, kontrfile, antrikot gibi kıymetli et çeşitleri üretiliyor. Frigofrik araç filosu ile soğuk zincir korunarak ülke genelinde dağıtım yapılan Akkoyun ürünleri tüketiciye en sağlıklı şekilde ulaştırılmaktadır.
"Hep en iyisini yapmak" anlayışı ile yola çıkan Akkoyun Gıda; Türk Halkı' nın istek ve beklentilerini eksiksiz olarak karşılayıp, sistemini sürekli iyileştirip geliştirerek sektöründe lider konuma gelmek ve liderliğini sürdürmek için çalışmaktadır.



Akkoyun Gıda - Fabrika
Adres:Organize Sanayi Bölgesi 26. Cadde No:5 Eskişehir
Adres 2:Estim Toptancılar Sitesi 4. Cad. C Blok No:14 / Eskişehir
Tel:+90 222 231 62 32 (pbx)
Fax:+90 222 236 11 77
E-mail:info@akkoyungida.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder